Komt u er zelf niet uit?
Voorkom frustratie en ga voor de hulplijn.

Snel weer verder

Waarom kan ik dit bestand niet openen? Waar zit die functie ook alweer? Is er niet een handigere manier om dit te doen? Als klant van Global-e heeft u een hulplijn voor al uw vragen – 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Direct een deskundige

Support van Global-e wordt bemand door gecertificeerde engineers. U krijgt direct een deskundige aan de lijn en kunt vaak na één belletje verder. Wilt u ergens op terugkomen? Geen probleem, u spreekt dezelfde persoon.

Ook aanvragen voor systeemwijzigingen legt u neer bij onze Support. Denk aan het aanmaken van een nieuwe gebruiker of het terughalen van een bestand uit de back-up.

Onze Support is rechtstreeks bereikbaar via 0161 – 888890

Effectief ticketsysteem

U kunt uw vragen echter ook online bij Support neerleggen middels het aanmaken van een ticket. Onze engineers nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Aan de hand van het ticketnummer volgt u ook eenvoudig de status.

Naar ticketsysteem

Support bij Global-e

  • 24/7 bereikbaar
  • Support van engineers
  • Snel verder werken

Remote support

Indien een van onze engineers uw werkplek remote dient over te nemen, klik dan onderstaande link.

Naar remote support

Mportal

Om in contact te kunnen treden met onze Support heeft u een Mcode nodig. Deze Mcode wordt gratis aan al onze klanten verstrekt en geeft de mogelijkheid om onder kantoortijd telefonisch contact met onze Support op te nemen en/of snel een ticket aan te maken.

Met uw Mcode in combinatie met uw wachtwoord krijgt u toegang tot onze Mportal. Ook hier kunt u terecht met uw support vragen, maar u vindt hier bovendien onze Kennisbank en Downloads en u kunt hier o.a. uw tickets en werkorders inzien.

Lees meer in de ‘Handleiding Mportal’, deze kunt u downloaden op de Mportal.


Klik voor de Mportal op onderstaande Mcard.

Mcard_2016_Voorzijde_K200_Transparant.png

Ook tevreden over Global-e?

Beveel ons aan bij een van uw contacten binnen uw netwerk en wij belonen u met mooie cadeaus, door middel van ons 'bring-a-friend' programma.

Afbeelding

 

Vragen over support bij Global-e?

Onze adviseur beantwoordt al uw vragen.

Tijd voor een persoonlijke kennismaking?

Privacy: we gebruiken uw gegevens alleen om een afspraak te maken.